Veelgestelde vragen

Inschrijving 2022

Inschrijven
Wanneer gaat de inschrijving open?
De inschrijving voor de TCS Amsterdam Marathon 2022 gaat op maandag 1 novemberopen.

Hoe kan ik inschrijven?
Ga naar de website en kies voor ‘Inschrijven’

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
De bevestigingsmail is afkomstig van ‘noreply@atleta.cc’. Check ook jouw spam of ongewenste mail.

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem contact op via dit formulier. Mogelijk heb je een typefoutje gemaakt in het e-mailadres.
Kosten
De tarieven vind je hier.
Inschrijving wijzigen, annuleren, overdragen
Hoe wijzig ik mijn afstand, persoonlijke gegevens, verwachtte eindtijd en/of shirtmaat?
Zodra je bent ingeschreven ontvang je een e-mail van 'noreply@atleta.cc' met een link naar jouw dashboard. Open jouw dashboard en wijzig jouw gegevens. Het wijzigen van jouw gegevens is mogelijk t/m 5 september 2022.

Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Als je toch niet mee kunt doen, dan kan je jouw inschrijving aan iemand anders overdragen. Hoe het overdragen gaat, lees je hieronder bij ‘Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?’. Restitutie van het inschrijfgeld of overzetten naar de editie van 2023 is niet mogelijk.

Leden van Le Champion kunnen hun inschrijving t/m 31 augustus 2022 schriftelijk annuleren en krijgen hun inschrijfgeld (min administratiekosten) terug. Zie hiervoor de Algemene voorwaarden op de website.

Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?
Ga naar 'Open dashboard' in jouw bevestigingsmail. Open jouw TCS Amsterdam Marathon registratie, klik op jouw ticket en wijs toe aan 'Een ander'. Vergeet niet ook jouw extra producten aan die persoon toe te wijzen.

Indien je na de uiterste wijzigingsdatum, 5 september 2022, een ticket toewijst, kunnen wij de naam op het startnummer niet meer wijzigen. Je kunt jouw inschrijving t/m 14 oktober 2022 toewijzen aan iemand anders. De overdracht is voor eigen risico. Le Champion bemiddelt hier niet in.

Kan ik mijn inschrijving doorzetten naar 2023?
Een inschrijving kan niet overgezet worden naar 2023, maar je kan wel jouw inschrijving overdragen aan iemand anders.

Zodra de inschrijving sluit, komt er een vraag- en aanbodpagina op de website te staan om je te helpen om iemand te vinden (maar daar hoef je niet op te wachten natuurlijk). Hoe het overdragen vervolgens gaat, lees je hierboven bij 'Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?’.
Leeftijd
Een deelnemer dient op de dag waarop het evenement wordt gehouden tenminste een minimumleeftijd bereikt te hebben. Bij de Marathon is dit 18 jaar, bij de Halve Marathon 16 jaar en bij de 8K 14 jaar.
Shirt
Lees hier meer over het officiële Mizuno Raceshirt.
Na-inschrijving
Is er een na-inschrijving? Is er een wachtlijst?
Er is geen na-inschrijving of wachtlijst.

Zodra de inschrijving is gesloten, komt er een vraag- en aanbodpagina op de website. Daar kan je een oproep doen of contact opnemen met iemand die zijn/haar tickets aanbiedt. Zodra je iemand hebt gevonden, kan deze persoon via zijn/haar dashboard de ticket en eventuele extra producten aan jou toewijzen.

Deelnemers uit 2020

Inschrijven 2022
Is mijn inschrijving van de TCS Amsterdam Marathon 2020 automatisch omgezet naar de editie van 2022?
Heb je vorig jaar gekozen om in 2022 mee te doen, dan heb je op 1 november 2021 een e-mail ontvangen om jouw startbewijs voor 2022 te bevestigen.

Wij verzoeken je uiterlijk vóór 1 maart 2022 jouw inschrijving aan ons te bevestigen. Tot deze datum reserveren wij een startbewijs. Mocht je voor deze datum geen keuze maken, dan wordt jouw inschrijving automatisch geannuleerd. Restitutie van het inschrijfgeld is niet mogelijk. 

Ik heb de e-mail van 1 november niet ontvangen, wat nu?
De e-mail van 1 november heeft als afzender 'nieuwsbrief@lechampion.nl'. Check hiervoor ook jouw spam folder of ongewenste mail.

Als je ook in jouw spam geen e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op via dit formulier.

Ik kan niet deelnemen in 2022, wat nu?
Indien je bij nader inzien toch niet kan deelnemen aan de TCS Amsterdam Marathon 2022, dan kan je jouw inschrijving overdragen aan iemand anders. Bevestig hiervoor eerst jouw deelname voor 2022 om daarna jouw inschrijving over te dragen. Lees meer hierover bij 'Inschrijving overdragen'.

Restitutie van het inschrijfgeld of overzetten naar de editie van 2023 is niet mogelijk.

Kan ik mijn inschrijving doorzetten naar 2023?
Een inschrijving kan niet overgezet worden naar 2023, maar je kan wel jouw inschrijving overdragen aan iemand anders.

Bevestig allereerst jouw deelname voor 2022 in de e-mail van 1 november. Vanaf de sluitingsdatum (of eerder als we uitverkocht zijn) komt er een vraag- en aanbodpagina op de website te staan om je te helpen om iemand te vinden, maar daar hoef je niet op te wachten natuurlijk. Hoe het overdragen vervolgens gaat, lees je hieronder bij ‘Inschrijving overdragen’.
Inschrijving wijzigen
Hoe wijzig ik mijn afstand, persoonlijke gegevens, verwachtte eindtijd en/of shirtmaat?
Heb je vorig jaar gekozen om in 2022 mee te doen, bevestig allereerst jouw deelname voor 2022 vanuit de e-mail van 1 november. Je ontvangt dan een bevestigingsmail. Log in op jouw dashboard en wijzig jouw gegevens. Het wijzigen van jouw gegevens is mogelijk t/m 5 september 2022.
Inschrijving annuleren
Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Als je niet mee kunt of wilt doen, dan kan je jouw inschrijving aan iemand anders overdragen. Heb je vorig jaar gekozen om in 2022 mee te doen, bevestig allereerst jouw deelname in 2022. Hoe het overdragen vervolgens gaat, lees je hieronder bij ‘Inschrijving overdragen’. Restitutie van het inschrijfgeld of overzetten naar de editie van 2023 is niet mogelijk.

Leden van Le Champion kunnen hun inschrijving t/m 31 augustus 2022 schriftelijk annuleren en krijgen hun inschrijfgeld (min administratiekosten) terug. Zie hiervoor de Algemene voorwaarden op de website.
Inschrijving overdragen
Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?
Heb je vorig jaar gekozen om in 2022 mee te doen, bevestig allereerst jouw deelname in 2022. Ga dan naar 'Open dashboard' in jouw bevestigingsmail. Open jouw registratie en klik je op jouw Ticket. Vul bij ‘Toewijzen’ het e-mailadres in van de persoon aan wie je jouw aankoop en/of startbewijs wilt toewijzen. Vergeet niet ook jouw extra producten aan die persoon toe te wijzen.

Indien je na de uiterste wijzigingsdatum, 5 september 2022, een ticket toewijst, kunnen wij de naam op het startnummer niet meer wijzigen.

Je kunt jouw inschrijving t/m 14 oktober 2022 toewijzen aan iemand anders. De overdracht is voor eigen risico. Le Champion bemiddelt hier niet in.

Business Run & Charity Run 2022

Inschrijven
Hoe kan ik inschrijven voor de Business Run of de Charity Run?
Klik hier voor meer informatie over de Business inschrijving en hier voor informatie over de Charity Run.

Hoe kan ik mijn business teams op factuur betalen?
Klik bij het onderdeel ‘Betaling’ het vinkje ‘factuuradres opgeven’ aan. Vul hier alle gegevens in die op de factuur gewenst zijn. Druk vervolgens op de button ‘Betaal’. Je kunt nu kiezen voor de optie ‘Bank transfer’. Vul hier het e-mailadres in waar de betaallink naar toe gestuurd moet worden. In deze e-mail staat ook voor wanneer je de betaling voldaan moet hebben.

Hoe wordt de korting verrekend bij afname van meerdere teams?
Bij afname van 5-9 teams wordt er 5% korting toegepast. Bij afname van 10-14 teams wordt 10% korting toegepast en bij 15 teams of meer ontvang je 15% korting. De korting wordt gebaseerd op het bedrag exclusief BTW.

Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven?
Nee, je kunt de teams aanmelden zonder de gegevens van de deelnemers paraat te hebben. Zodra je de teams hebt aangemeld kun je vanuit jouw dashboard een ticket toewijzen aan de teamleden. De deelnemer kan zelf de registratie voltooien.

Je kunt een inschrijving voltooien zonder alle tickets te moeten toewijzen aan een ander. Kies bij inschrijving voor ‘Later toewijzen’ of zet alle tickets op ‘Toewijzen aan: Mijzelf’. Op deze manier worden de tickets aan jouw e-mailadres gekoppeld. Op een later moment kun je vanuit je dashboard de tickets aan jouw teamleden toewijzen.
Inschrijving beheren
Hoe wijs ik tickets toe aan mijn teamleden?
Zodra je jouw team(s) heb ingeschreven, ontvang je een e-mail van 'noreply@atleta.cc' met een link naar jouw dashboard. Open jouw dashboard, open de TCS Amsterdam Marathon registratie, klik op een ticket en wijs toe aan 'Een ander'.

Let op, voor het toewijzen van elke volgende ticket ga je terug naar 'Jouw tickets'!

Zodra je een ticket hebt toegewezen, ontvangt jouw teamlid een bericht om zijn/haar inschrijving compleet te maken. Als een inschrijving compleet is, zie je een groen vinkje bij die persoon. Een rood uitroepteken houdt in dat de inschrijving nog niet compleet is.

Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?
Open de ticket van dit teamlid in jouw dashboard, wijs betreffende ticket toe aan jezelf ('Mijzelf') en vervolgens aan 'Een ander'. Vul daar dan het juiste e-mailadres en de juiste naam in om opnieuw toe te wijzen.

Hoe kan ik een toegewezen ticket aan iemand anders toewijzen?
Open de toegewezen ticket in jouw dashboard, wijs deze toe aan jezelf ('Mijzelf') en vervolgens aan 'Een ander'. Vul daar dan het nieuwe e-mailadres en de nieuwe naam in om opnieuw toe te wijzen.

COVID-19

Coronamaatregelen
Vindt het evenement in aangepaste vorm plaats?
Het is mogelijk dat de editie van 2022 in een aangepaste vorm zal plaatsvinden. We houden hiervoor nauwlettend de actuele ontwikkelingen in de gaten en zullen hierin schakelen indien nodig.

Welke coronamaatregelen worden er getroffen?
Dit is afhankelijk van de situatie in oktober. We zullen de dan geldende maatregelen nadrukkelijk volgen en alle betrokkenen hierover over informeren.

TCS Amsterdam Marathon 2021

Uitslag
Waar vind ik mijn uitslag?
Check jouw resultaat in de uitslagen.

Mijn uitslag in de race app klopt niet. Hoe verander ik dat?
Mogelijk is er iets mis gegaan. Check jouw resultaat in de uitslagen op de website. Deze zijn leidend en blijven een aantal jaren bewaard.

Mijn uitslag op de website klopt niet. Hoe verander ik dat?
Stuur en bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw wijziging.

Kan ik mijn uitslag laten verwijderen?
Stuur en bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw verzoek. Jouw gegevens worden dan geanonimiseerd. 
Foto's en certificaat
Waar vind ik mijn foto’s?
Jouw foto’s vind je in jouw persoonlijke uitslag.

Kan ik mijn foto’s laten verwijderen?
Je kan jouw foto’s verwijderen door deze te openen en te kiezen voor ‘this is not me’ of door een bericht te sturen naar Marathon Photos.

Waar vind ik mijn certificaat?
Ga naar jouw persoonlijke uitslag, open 'Photo', en kies voor 'Gratis'/'Free'. Daar vind je jouw certificaat.

Of klik hier voor de rechtstreekse link naar Marathon Photos en vul jouw startnummer in.
Medaille
Ik heb mijn medaille niet laten graveren bij de graveerstand. Wat nu?
Heb je ‘medaille graveren’ besteld bij jouw inschrijving, maar heb je jouw medaille op zondag 17 oktober niet laten graveren, stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.

Ik heb een vraag over mijn medaille. Waar kan ik die stellen?
Als je een vraag hebt over jouw medaille, stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.
Shirt
Ik heb een vraag over mijn shirt. Waar kan ik die stellen?
Als je een vraag hebt over jouw Mizuno Race Shirt, stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.

Inschrijven editie 2021

Hoe kan ik inschrijven als nieuwe deelnemer?
De inschrijving is gesloten. Check onze vraag- en aanbodpagina om mogelijk nog een ticket te bemachtigen.

Vanaf 1 november kan je inschrijven voor de editie van 2022. 
Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?
Als jouw deelname voor 2021 is bevestigd, ga dan naar Open Dashboard in jouw bevestigingsmail. In het dashboard klik je op jouw TICKET. Vul bij Toewijzen het e-mailadres in van de persoon aan wie je jouw aankoop en/of startbewijs wilt toewijzen.
 
Je kunt jouw inschrijving t/m 16 oktober toewijzen aan iemand anders. De overdracht is voor eigen risico. Le Champion bemiddelt hier niet in.

Indien je jouw inschrijving overdraagt, draag je daarmee ook eventuele extra's over (bijvoorbeeld shirt, medaille, medaille graveren enz). Het is niet mogelijk dit te splitsen en deze extra's achteraf door ons toegestuurd te krijgen.
Hoe wijzig ik mijn afstand? Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
Je kon t/m 1 september jouw inschrijving wijzigen. We kunnen helaas geen wijzigingen meer doorvoeren.
Hoe wijzig ik mijn shirtmaat?
Je kon t/m 1 september jouw shirtmaat wijzigen. We kunnen helaas geen wijzigingen meer doorvoeren.
Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Als je niet mee kunt of wilt doen, dan kun je jouw inschrijving aan iemand anders overdragen. Hoe dat gaat, zie je bij de vraag 'Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?’.
Wanneer vindt de TCS Amsterdam Marathon in 2022 plaats?
In 2022 is de TCS Amsterdam Marathon op zondag 16 oktober.

Startnummer

Waar en wanneer kan ik mijn startnummer ophalen?
In de week van 4 oktober heb je per e-mail alle informatie over het ophalen van jouw startnummer ontvangen. Op vertoon van jouw e-mail (op je telefoon of geprint) kun je jouw startnummer ophalen in tenten aan de zuidzijde van het Olympisch Stadion (tegenover de tribune opgangen O-P en Q-R). Het ophalen van jouw startnummer is alléén mogelijk op:

- Donderdag 14 oktober tussen 13.00 en 20.00 uur
- Vrijdag 15 oktober tussen 10.00 en 20.00 uur
- Zaterdag 16 oktober tussen 10.00 en 18.00 uur

Je kunt jouw startnummer niet ophalen op zondag 17 oktober.
Kan ik mijn startnummer door iemand anders laten ophalen?
Ja, dat is mogelijk. Diegene dient dan de e-mail met jouw afhaalbewijs mee te nemen.
Kan ik mijn startnummer laten opsturen?
Je kon t/m 16 september de keuze maken om jouw startnummer op te laten sturen. We kunnen dit helaas niet meer wijzigen van 'ophalen' naar 'opsturen'.

In oktober ontvang je een e-mail over het ophalen van jouw startbewijs. Je kan deze dan zelf ophalen of door iemand anders laten ophalen. Diegene dient dan de e-mail met jouw afhaalbewijs mee te nemen.
Hoe worden de startvakken ingedeeld?
De startvakken zijn ingedeeld op basis van de verwachte eindtijd die jij hebt ingevuld tijdens jouw inschrijving. De verwachte eindtijd kan niet meer gewijzigd worden.

Mocht je toch in een ander startvak willen starten, dan kun je altijd later starten. Eerder starten mag niet, later wel.

Informatie evenement

Is er een app? Wanneer komt deze beschikbaar?
Download vanaf donderdag 14 oktober de officiële race app in de Apple Store en Google Play Store.
Waar vind ik de laatste deelnemersinformatie?
Klik hier voor het deelnemersmagazine.
Waar haal ik mijn Mizuno Raceshirt op?
Als je meedoet aan de hele marathon of als je vooraf het Raceshirt van Mizuno hebt besteld, dan ontvang je bij jouw startnummer een bon. Hiermee kun je op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag jouw raceshirt afhalen aan de zuidzijde van het Olympisch Stadion bij de Pre-ordered Raceshirt stand.
Waar is de Helpdesk van Le Champion?
Op donderdag 14 t/m zaterdag 16 oktober kun je terecht bij onze Helpdesk aan de zuidzijde van het Olympisch Station tegenover ingang Q/P. Op zondag 17 oktober vind je de Helpdesk aan de westzijde van het stadion, tegenover ingang K. 
Zijn er toiletten onderweg?
Er zijn toiletten buiten het Olympisch Stadion en langs de route.
Zijn er pacers aanwezig?
Klik hier voor meer informatie over het Runner’s World Pacing Team.
Kan ik mijn kledingtas ergens inleveren?
De kledinginname van de TCS Marathon vindt plaats in tenten rondom het Olympisch Stadion. Deelnemers aan de Mizuno Halve Marathon en TCS 8 km kunnen terecht op het plein voor Sporthallen Zuid. De kledinginname is gratis en op eigen risico. Losse kleding kan niet mee het stadion in.
 
Openingstijden kledinginname:
• TCS Marathon 8.00 - 17.00 uur
• TCS 8 km 8.40 - 12.15 uur
• Mizuno Halve Marathon 12.00 - 17.00 uur
Is er douche- en kleedgelegenheid?
In Sporthallen Zuid is beperkt kleedruimte beschikbaar, er zijn geen douches en kluisjes.
Zijn er kluisjes?
Er zijn geen lockers of kluisjes beschikbaar.
Ik doe mee met de Business Run of Charity Run, waar kan ik mijn kledingtas inleveren?
Speciaal voor de deelnemers aan de Business Run en Charity Run is er op de eerste verdieping van het Amsterdamse Proeflokaal een extra inleverpunt voor de kleding. Het is niet verplicht jouw kleding hier in te leveren. Je mag de kleding ook inleveren op de plek waar de individuele deelnemers van de TCS 8 km, Mizuno Halve Marathon en TCS Marathon dit doen.
Waar is de VIP ruimte voor Le Champion leden?
In de VIP ruimte op de eerste verdieping van Sporthallen Zuid kunnen leden van Le Champion vanaf 7.00 uur terecht voor een kopje koffie of thee.

Virtual Run 2021

Hoe registreer ik mijn finishtijd in de Virtual Run App?
Voor de registratie van jouw finishtijd maken wij gebruik van de TCS Amsterdam Marathon 2021 App, powered by TCS. De race app is beschikbaar in de stores vanaf 1 oktober.

Lees meer hierover op de website bij ‘Hoe doe je mee?’.
Waar vind ik mijn inloggegevens voor de Virtual Run App?
Navigeer naar de ‘Virtual Run’ button in het menu. Hier log je in met jouw startnummer die je van ons hebt toegewezen gekregen en de geboortedatum die je hebt opgegeven tijdens jouw inschrijving. Deze gegevens staan vermeld in de inschrijfbevestiging of zijn terug te vinden in jouw persoonlijke dashboard.

De race app is beschikbaar in de stores vanaf 1 oktober.
Wat zijn de starttijden van de Virtual TCS Amsterdam Marathon?
Inschrijven voor de Virtual Run kan t/m maandag 11 oktober 2021. Na deze datum is inschrijven niet meer mogelijk.
Krijg ik een fysiek startnummers thuisgestuurd?
Nee, je ontvangt geen fysiek startnummer. Je kunt in de app jouw persoonlijke startnummer aanmaken, printen en opspelden tijdens jouw Virtual Run. 
Is er livetracking voor mijn supporters?
Nee, livetracking is niet mogelijk.
Kan ik ook zonder de Virtual Run App meedoen aan de Virtual Run?
Nee, dat is niet mogelijk. Je kan jouw finishtijd alleen registreren via de Virtual Run App.
 
Als je een andere wearable (bijvoorbeeld een sporthorloge) wilt gebruiken om de tijd van jouw Virtual Run bij te houden, dan kun je er ook voor kiezen om je tijd handmatig in de app in te voeren. Navigeer naar het veld ‘Handmatige invoer’ via de knop ‘Virtual Run’ in het menu. Voer hier jouw eindtijd in uren, minuten en seconden in en klik op de knop 'Verzenden' onderaan het scherm.
 
Minimum toegestane tijd voor invoer:
- Hele marathon: 2 uur en 15 minuten
- Halve marathon: 1 uur en 10 minuten
- 8 km: 25 minuten
Is er een tijdslimiet?
Nee, wij hanteren bij de Virtual Run geen maximumtijden. Maar let op! Als je de timer hebt gestart, kun je deze niet meer opnieuw starten. Tussentijds pauzeren is niet mogelijk. Loop 100 tot 200 meter extra om zeker te zijn van een finishtijd voor jouw afstand, GPS registratie is niet 100% nauwkeurig.
Kan ik mijn afstand van de Virtual Run wijzigen?
Nee, het is niet mogelijk om jouw gekozen afstand te wijzigen.
Wanneer ontvang ik mijn medaille en/of Mizuno Raceshirt?
Indien je bij inschrijving een medaille en/of Mizuno Raceshirt hebt besteld, dan ontvang je deze uiterlijk 15 november per post. Woon je in het buitenland, dan is de post mogelijk langer onderweg. Buiten Europa kan de post er zelfs enkele weken extra over doen!

Deelnemers 2020 > 2021

Wordt mijn inschrijving van de TCS Amsterdam Marathon 2020 automatisch omgezet naar de editie van 2021?
Nee, dat gebeurt niet automatisch. Op 3 maart 2020 heb je een e-mail ontvangen om jouw startbewijs om te zetten naar 2021, 2022 of om te doneren.
Je kon jouw keuze doorgeven tot 1 augustus.

Indien je geen keuze hebt gemaakt, dan zetten wij jouw deelname door naar de editie van 2022. Je ontvangt in november meer informatie hierover.
Ik heb geen e-mail gehad over het omzetten van mijn startbewijs naar de editie van 2021, klopt dat?
De e-mail over het omzetten van jouw startbewijs is op 3 maart verzonden. Je kon jouw keuze tot 1 augustus doorgeven.

Indien je geen keuze hebt gemaakt, dan zetten wij jouw deelname door naar de editie van 2022. Je ontvangt in november meer informatie hierover.
Ik heb gekozen om in 2021 deel te nemen, kan ik mijn startbewijs alsnog omzetten naar 2022?
Dit kan helaas niet meer. Je kon jouw keuze doorgeven tot 1 augustus.

Als je toch niet mee kan of wilt doen in 2021, dan kun je jouw inschrijving aan iemand anders overdragen. Hoe dat gaat, zie je bij de vraag over ‘Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?'.
Ik heb gekozen om in 2021 deel te nemen, maar ik kan toch niet meedoen. Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Als je niet mee wilt of kunt doen aan de editie van 2021, dan kun je jouw inschrijving aan iemand anders toewijzen. Hoe dat gaat, zie je bij de vraag over ‘Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders? ’.

Het is helaas niet mogelijk om jouw inschrijving te annuleren. Het was alleen mogelijk om tot 1 augustus jouw startbewijs om te zetten naar 2021, 2022 of om te doneren.
Ik heb gekozen om mijn inschrijving door te zetten naar 2022, wat gebeurt er met mijn bestelde extra’s?
Ook alle bestelde extra’s (zoals Mizuno Raceshirt, ticket Pasta Party of Good Morning City Run etc.) worden dan doorgezet naar 2022. 
Ik heb gekozen om mijn inschrijving te doneren, wat gebeurt er met mijn bestelde extra’s?
Als je hebt gekozen voor doneren, dan geldt dat voor zowel het startbewijs als alle extra bestelde producten. Je doneert dan dus het volledige pakket.

Kids Run en Mini Marathons

Wat is de Kids Run en de Mini Marathons?
Tijdens de TCS Amsterdam Marathon zijn er meerdere onderdelen voor kinderen. Zij  kunnen kiezen uit de Kids Run bij het Olympisch Stadion of meedoen aan één van de Mini Marathons langs het officiële parcours van de 'grote' marathon.

Lees hier meer over de Kids Run en de Mini Marathon.
Hoe kan ik mijn kind inschrijven voor de Kids Run of de Mini Marathons?
Voor de Kids Run (Olympisch Stadion) ga je naar de inschrijfpagina. Kies voor Inschrijven en voor de ticket Kids Run. Zodra je de inschrijving hebt afgerond, ontvang je een bevestigingsmail van noreply@atleta.cc
 
Voor de Mini Marathons (langs het parcours) kun je inschrijven via: www.tcsamsterdammarathon.nl/mini-marathons 
Wat kost het om in te schrijven voor de Kids Run of de Mini Marathons?
Het tarief voor de Kids Run is € 3,50 en voor de Mini Marathon € 1,00.
Waar is de start van de Kids Run of de Mini Marathons?
Lees hier meer over de start van de Kids Run en de Mini Marathons
Hoe laat is de start van de Kids Run of de Mini Marathons?
De start van de Kids Run (Olympisch Station) is op zondag 17 oktober om 10.00 uur. 
 
De starttijden van de Mini Marathons (langs het parcours) verschillen per locatie. Voor meer informatie klik hier.
Ik wil graag meelopen met mijn kind. Mag dit?
Het is mogelijk om met je kind mee te lopen in het laatste startvak van de allerjongste kinderen van 4-6 jaar. Dit is geen enkel probleem. Is jouw kind ouder dan 6 jaar, maar wil hij/zij toch graag dat jij mee rent? Dan mag dat. Jullie kunnen dan samen starten in het startvak van 4-6 jaar.
Is er een prijsuitreiking bij de Kids Run of de Mini Marathons?
Onder het motto 'Meedoen is belangrijker dan winnen' en 'Iedereen is een winnaar', is er geen prijsuitreiking na afloop van de Kids Run en Mini Marathons. 
 
Alle kinderen ontvangen een medaille bij de finish!

Coronamaatregelen en afgelasting

Coronamaatregelen
Vindt het evenement in aangepaste vorm plaats?
Het is mogelijk dat de editie van 2022 in een aangepaste vorm zal plaatsvinden. We houden hiervoor nauwlettend de actuele ontwikkelingen in de gaten en zullen hierin schakelen indien nodig.

Welke coronamaatregelen worden er getroffen?
Dit is afhankelijk van de situatie in januari. We zullen de dan geldende maatregelen nadrukkelijk volgen en alle betrokkenen hierover over informeren.
Afgelasting
Wat gebeurt er als de TCS Amsterdam Marathon 2022 wordt afgelast vanwege corona?
Mocht de TCS Amsterdam Marathon in 2021 door de COVID-19 pandemie niet door kunnen gaan, dan wordt jouw startbewijs (inclusief extra bestellingen) doorgezet naar de editie van 2022. Meer hierover kun je terugvinden in onze Algemene Voorwaarden.

Heb je een vraag over deze regeling, neem dan contact met ons op via dit formulier.
Heb je een vraag en kun je het antwoord niet op onze website terug vinden? Dan helpen wij uiteraard graag om jouw vraag te beantwoorden.

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons dan direct een bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om jouw vraag te beantwoorden.

Stuur ons een bericht