Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om jou een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de TCS Amsterdam Marathon zelf! Heb je een vraag en kun je het antwoord niet op onze website terug vinden? Dan helpen wij bij het beantwoorden van jouw vraag!

Inschrijven 2024

Inschrijving
Hoe kan ik inschrijven voor de Business Run?
Klik hier voor meer informatie over de Business inschrijving.

De inschrijving van de TCS 8K Business run opent op maandag 5 februari 2024 om 09:00 uur.
 
Hoe kan ik mijn business teams op factuur betalen?
Klik bij het onderdeel ‘Betaling’ het vinkje ‘factuuradres opgeven’ aan. Vul hier alle gegevens in die op de factuur gewenst zijn. Druk vervolgens op de button ‘Betaal’. Je kunt nu kiezen voor de optie ‘Bank transfer’. Vul hier het e-mailadres in waar de betaallink naar toe gestuurd moet worden. In deze e-mail staat ook voor wanneer je de betaling voldaan moet hebben.
 
Hoe wordt de korting verrekend bij afname van meerdere teams?

Bij afname van 5-9 teams wordt er 5% korting toegepast. Bij afname van 10-14 teams wordt 10% korting toegepast en bij 15 teams of meer ontvang je 15% korting. De korting wordt gebaseerd op het bedrag exclusief BTW.
 
Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven?

Nee, je kunt de teams aanmelden zonder de gegevens van de deelnemers paraat te hebben. Zodra je de teams hebt aangemeld kun je vanuit jouw dashboard een ticket toewijzen aan de teamleden. De deelnemer kan zelf de registratie voltooien.
 
Je kunt een inschrijving voltooien zonder alle tickets te moeten toewijzen aan een ander. Kies bij inschrijving voor ‘Later toewijzen’ of zet alle tickets op ‘Toewijzen aan: Mijzelf’. Op deze manier worden de tickets aan jouw e-mailadres gekoppeld. Op een later moment kun je vanuit je dashboard de tickets aan jouw teamleden toewijzen.
Inschrijving beheren
Hoe wijs ik tickets toe aan mijn teamleden?
Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Deel de registratielink bij de 'Niet toegewezen tickets' om anderen een ticket te laten claimen. Of kies voor 'zelf de persoonlijke gegevens invullen' door de 'resterende' tickets te openen om per tickets gegevens in te vullen en op te slaan. Of deel de unieke registratielink om een teamlid dat specifieke ticket te laten claimen.

Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?
Geen probleem. Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Gegevens' en 'Registratie bewerken' bij het betreffende 'Toegewezen ticket'. Wijzig het mailadres en sla dit op. Jouw teamlid ontvangt alsnog een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.

Hoe kan ik een toegewezen ticket aan iemand anders toewijzen?
Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Gegevens' en 'Ticket overdragen' bij het betreffende 'Toegewezen ticket'.

Deel de unieke registratielink om een teamlid dat specifieke ticket te laten claimen. Of kies voor 'zelf de persoonlijke gegevens invullen' om zelf alle gegevens van de nieuwe loper in te vullen en op te slaan.

Let op! Tussen 4 september en 4 oktober 2024 zijn wijzigingen niet mogelijk.
Factuur
Hoe kan ik op factuur betalen?
Klik tijdens de inschrijving op ‘Factuuradres opgeven’. Vul daar de gegevens in die op de factuur gewenst zijn. Bij de betaling kan je kiezen voor de optie ‘Bank transfer/Overboeking’. Vul hier het e-mailadres in waar de betaallink naar toe gestuurd moet worden. In betreffende e-mail staat ook voor wanneer je de betaling voldaan moet hebben.

De betaling is mislukt, wat nu?
Hoogstwaarschijnlijk is er aan Mollie betaald zonder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference. In dat geval lukt de betaling niet en komt het geld automatisch terug. Jullie kunnen opnieuw overmaken aan Mollie onder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference. Het betaalkenmerk vind je op de factuur en in jouw dashboard: Kies bij Facturen voor 'Betaal' en 'Overboeking/'Bank transfer' voor de betaalgegevens en het Betaalkenmerk/Reference.

 Of de betaaltermijn is overschreden en het betaalkenmerk is inmiddels automatisch gewijzigd. Jullie kunnen opnieuw overmaken. Zoek het betaalkenmerk opnieuw op: Kies bij Facturen voor 'Betaal' en 'Overboeking/'Bank transfer' voor de betaalgegevens en het Betaalkenmerk/Reference.
Heb je vragen over jouw individuele inschrijving? Kijk dan bij onze veelgestelde vragen voor individuele lopers.

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons dan direct een bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om jouw vraag te beantwoorden.

Stuur ons een bericht